Obavijest PU varaždinske vezana uz izdavanje putnih isprava, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola itd.

Objavljeno 12.05.2020.

Od 11. svibnja se na mjestima obavljanja upravnih poslova u policijskim upravama i policijskim postajama započelo s obavljanjem poslova u punom opsegu. Način rada organiziran je u jednoj ili dvije smjene, a po potrebi i uz unaprijed dogovorene termine dolaska. 

Temeljem Odluke o organizaciji rada, rasporedu rada i radnog vremena u Ministarstvu unutarnjih poslova, od ponedjeljka,11. svibnja, u svim policijskim upravama i policijskim postajama na upravnim poslovima započelo se s obavljanjem poslova vezanih uz izdavanje putnih isprava, osobnih iskaznica i vozačkih dozvola, prijavu i odjavu prebivališta i boravišta te poslova vezanih uz nabavu i registraciju oružja, reguliranje statusa i izdavanja isprava stranaca u punom opsegu.

Skrećemo pozornost da onim građanima kojima je isteklo važenje dokumenta osobne iskaznice, vozačke dozvole u vrijeme proglašenja epidemije je još uvijek na snazi, odnosno dokument važi do 30 dana od dana proglašenja prestanka epidemije.

Radno vrijeme Upravnih poslova Policijske uprave varaždinske;

• ponedjeljkom od 7 do 13.30 sati

• utorkom od 9 do 16.45 sati

• srijedom od 8 do 13.30 sati

• četvrtkom od 8 do 14.45 sati

• petkom od 8 do 14.45 sati

Također napominjemo da se o radu i mogućnostima obavljanja poslova u konkretno nadležnoj policijskoj upravi ili policijskoj postaji građani mogu informirati i dogovoriti dolazak ili drugi način obavljanja posla, putem e-pošte ili pozivom na javno dostupne telefonske brojeve policijskih uprava i postaja.

Policijska postaja Ivanec Voditeljica: 042/373-407 Viši upravni referent: 042/373-428 Prijavništvo, osobne iskaznice, putne isprave: 042/373-434 Stranci i oružje: 042/373-413 Prometne isprave (vozači/vozačke dozvole): 042/373-424 E-mail: pp.ivanec@mup.hr